יום שלישי, 18 באוגוסט 2009

פסיפלורה

אתמול נסעתי כרגיל ביום שני לאסוף את מיכל (נכדה) מהגן בגדרה.
כשיצאנו לחצר מצאתי כמות גדולה של פירות פסיפלורה שנשרו משיחי הפסיפלורה של השכנים.
מיכל ואני אספנו את הפירות לשקית אותה לקחתי הביתה.
בערב פתחתי את הפירות והוצאתי את התוכן. בסך הכל - 4 כוסות.
עכשיו עלתה השאלה מה לעשות עם כמות כזו של פרי.
החלטתי לנסות להכין מכוס אחת של פרי איזה שהוא ממרח מתוק ללא סוכר לעירית (גיסתי).
מה שיצא זה חמאת פסיפלורה נהדרת:
חמאת פסיפלורה ללא סוכר
1 כוס פרי פסיפלורה (חוצים את הפירות ומוציאים עם כפית)
2 ביצים
50 גר חמאה
2 כפות מיץ לימון
1/2 כוס ממתיק מלאכותי לבישול (אני השתמשתי בספלנדה)
מערבבים את כל החומרים בחלק העליון של סיר כפול.
שמים מים בחלק התחתון.
מבשלים תוך כדי ערבוב עד שמסמיך.
מעבירים לצנצנת מעוקרת.
מצננים, מכסים ומכניסים למקרר.

4 תגובות:

Mashav אמר/ה...

נשמע נהדר
לא זכיתי לטעום. איפה זה? במשרד?

yehudit אמר/ה...

נתתי לעירית. לא יודעת אם לקחה הביתה.

Mashav אמר/ה...

הודעה מעירית שלא יכולה לפרסם -
השארתי במשרד.... אוי עכשיו אני חושבת יצאנו לחופש ושבוע שלם הקרם הזה לא יחזיק מעמד הביצים...... מחר נסע לקחת את זה ומשב תוכל לטעום וגם ברק. בנתיים אתמול נחמן טעם וגם דרור טעם וגם עדנה הסתכלה על זה וזה נראה לה מפחיד מדי בכדי לטעום לא נורא עדיף כך יותר לי
הערת הגיסה והפסיפלורה

Unknown אמר/ה...

גם אני טעמתי והטעם מעולה חוץ מהכמות הנדיבה של כולסטרול. אבל היצירתיות היצירתיות שלך בנושא יוצאת מהכלל.
אני מסכים להמשיך להיות שפן הניסויים ומחכה לניסוי הבאץ דרור