יום שלישי, 1 בספטמבר 2009

גרנולה

עודד אוכל גרנולה כל ערב עם היוגורט שלו.
מאז שהתחיל לאכול "בריא" הוא בודק את המרכיבים של כל מה שהוא קונה.
אני חושבת שהוא קנה את כל סוגי הגרנולה (כמובן כל פעם מה שבמבצע) ולמרות שאין לו טענות נגד הטעם, יש לו טענות נגד המרכיבים והחוסר אחידות שבין הגרנולות השונות.
השאלה שלו: איך אני יודע שאני באמת אוכל גרנולה שהיא בריאה ולא מלאה בשומנים, סוכר ועוד כל מיני דברים שהוא לא רוצה שיהיו באוכל שהוא אוכל.
התשובה שלי: אם אתה רוצה לדעת שהגרנולה היא בדיוק מה שאתה רוצה - צריך להכין לבד........
וכך אני מכינה גם גרנולה.
אני חייבת להגיד שזה תהליך מאוד פשוט. לא עשיתי חשבון כלכלי מדוייק, אבל ממרכיבים שעולים כ-40 ש"ח אני מכינה כ-800 גר' גרנולה.
כמובן שלא רשמתי את הכמויות שאני מכניסה, אז אני מבטיחה שבפעם הבאה שאני אכין גרנולה אני אמדוד וארשום כמויות.

2 תגובות:

Mashav אמר/ה...

זה לא קשור... אני יודעת. אבל אפשר אולי את המתכון של המרק בצל המפורסם?

yehudit אמר/ה...

הכל קשור - אשמח לשים את המתכון השבוע