יום חמישי, 15 באוקטובר 2009

מטבחון מג'נק

לאחר שהיינו בארוע ירוק שבוא מכרו מטבחים לילדים עשויים מרהיטים ישנים החלטתי לבנות מטבח כזה למיכל.
במשך כחודש אספתי ג'נק מהרחוב עד שהיו לי את רוב ה"מרכיבים" למטבח.
הבסיס עשוי מארון מטבח ישן אותו צבעתי בצבעים שהיו לי בבית. הלוח מאחור היה מגש משולחן ילדים שנזרק לרחוב שבור. צבעתי אותו והדבקתי עליו ריבועי מתכת צבעוניים שהיו דוגמאות לאדריכלים ובמטבח משמשים כלוח מגנטי. הברז הוא החלק שהכי קשה להשיג. אמא החליפה ברז במטבח ולקחתי את הברז הישן. הכיור הוא ה"מרכיב" היחידי שקניתי: צלחת מים לכלבים. ארונית המגירות כבר יושבת אצלנו בבית שנים. מירב צבעה אותה בלבן והדביקה מפיות עם ציורים של פלפלים חריפים. אני חידשתי וצבעתי את המגירות בירוק מסביב למפיות. את התנור בניתי מקופסת קרטון שעליה הדבקתי טפט כסף שהיה לנו בבית (מתוך הדברים שאני לא זורקת וממחזרת למשהו אחר) עם חלון שהוא פלסטיק קשיח מאריזה של רצועה לכלב וכפתורים שהם חרוזים. הגז עשוי מדיסקי CD ישנים.
אני מודה שהשקעתי 200 ש"ח במסור חשמלי כזה שיכול לחתוך גם בעיגול - אבל זו השקעה שתשמש לעוד פרוייקטים.
אז בסך הכל הכסף שהוצאתי על המטבח היה 27 ש"ח לכיור וכלי עבודה ב-200 ש"ח.
עכשיו רק צריך להעביר את המטבח לגדרה.
ואולי אני יבנה עוד אחד כדי שיהיה אחד גם אצלי בשביל הנכדים.

2 תגובות:

Mashav אמר/ה...

מקסים!
יש מקומות שאנשים זורקים דברי "ערך" לרחוב ואפשר להשתמש בהם להרבה פרוייקטים אבל שמתי לב שבירושלים בגלל היותה העיר הענייה ביותר - קשה יותר למצוא ג'אנק זרוק ברחוב. כנראה כי הוא נלקח מיד :]

Unknown אמר/ה...

האם מיכל גם תכין ריבות במטבח שלה, כמו סבתא שלה? דודה אלישבע